MY STORY AND MY HORSE STORY♥

Jag heter Victoria och är 14 år gammal! jag har en ponny som heter Pamir, jag kommer i håg när man skulle provrida han för första gången! det var pirrit i magen men jag var väldigt glad när vi ringde det och sa att vi kunde komma samma dag också. han var jätte snäll att rida. Vi åkte en gång till, till Pamir för att pappa skulle se hur han var att rida eller hur jag red på han och pappa tyckte att det var helt okej. Han och jag passade jätte bra. men efter en månad eller några veckor efter det så kom vi och hämtade honom. Gud vad glad jag var då. Asså bara tänka den tanken; ja äntligen ponnyägare till Världens bästa ponny♥
-
Jag kommer ihåg det första tävlingen jag gjorde med pamir det var på en klubbhoppning han ville inte ens gå in i ridhuset att stanade många gånger. men så har det byggt upp varje gång vi har tävlat det har gått framåt med våra tävlingar och träningar. det har taggit tre år för oss att komma upp det nivåerna jag är nu på.♥ han är verkligen duktig ponny älskar honom allt jag har!!♥ 
-
Vi har byggt upp våran tävlings förmoga och vi har kommit jätte långt i tävlingarna vi är uppe i LA nivåerna :)♥ Han har en bra hoppteknik!!♥ :) We are the Winner!!♥ 
-
Målen i ridningen och Skolan 2013: 
Hmm.. att komma till MSV B med Pamir innan att sälja han plus att själa han och köpa en ny ponny och nästa ponny blir en D-ponny, Och att få bättre Betyg i skolan än bara E och D.. Vill ha C, B och A gärna :)♥ Kommer att satsa på Skolan hur mycket som helst. Kommer att ha rent och fint i rumet så mamma inte tjatar så himla mycket kommer att plugga alla mina läxor på Helgen!
-
Japp detta var allt eller kanske inte allt men något i alla fall!♥ 
/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback