Nu ger jag mig

Har pluggat sens 16.00så nu tycker jag det räcker för min del, eller tar i alla fall en liten paus, för är ju faktiskt inte riktigt färdig pluggad med Geografin :/
Jag tror min hjärna kommer att sprängas imorgon, förhoppningsvis inte, men finns risk för det, men nej nu ska vi inte tänka negativt mera.
 
Imorgon ser väl min dag ut ungefär såhär:
08.15-14.50 Sköölaa
15.00-16.00 Hem, byta om, äta och sen drar jag till stallet
16.15-18.45 Stallet, rider väl en stund på busen på ängen, mocka och fixa
19.00-döden Plugga till musik prov på Onsdag (OCH ÄNNU MERA KILL ME)
 
Totalt 3 prov den här veckan (tror jag kan vara ett Engelska den här veckan med, eller? vet faktiskt inte för tillfället) det är ju helt otroligt att lärarna måste lägga alla prov på samma vecka, varför inte bara dela upp dom istället, man kan ju faktiskt ha proven typ 5 veckor tidigare istället för att bah:
- Eftersom det är lov om 3 veckor lägger vi in ett prov det här nästa vecka, måste in senast "då" om ni vill ha betyg...
DAMP JU, NI KUNDE INTE TÄNKT PÅ DET LITE TIDIGARE ELLER?
Jaja, lärarna förstår väl inte att vi känner så så vi får väl helt enkelt göra det bästa utav situationen :)
 
Puss, bajs på er, nu ska jag äta liiite och gissa vad jag ska göra sen? :D
heheh, jo nemligen PLUGGA :DDDDDDD :@@@
 
 
JOHANNAA
Miss you sweetie (My cousins lovely little child, love you) :((( :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback