Torsdag den tjugonde december

Hade ett kort gräl med Victoria igår, det var nämligen så att det inlägget om mig och häst grejs inte var färdig skrivet, så de blev ju bra, hon hade ju inte tid att kolla upp om det var färdig skrivet eller inte, om det inte hade lyckats publiceras är det ju mitt problem.
Blev bara så FRUKTANSVÄRT irriterad.
 
Jaja, slut pratat om det, idag var det sista riktiga dagen in tha school eftersom det bara blir dans o annat imorgon som avslutning o så där :)
På Torsdagar har jag bara 4 lektioner så dom är rätt soft, dagens var
Spanish= Skräckis, så sjuukt läskig
Matte= Lek, de där med typ land, stad, bilmärke på en viss bokstav
Syslöjd= Funderade ut vad jag skulle börja på för något nästa år, troligtvis blir det ett typ fleece täcke till vovven
Lååååång rast
Elevensval = Träslöjd, gjorde absolut nothing
Men ganska soft dag ändå, right?
 
Nu ska jag fin slipa på långt inlägg, sen byta om, äta och träning 19.15 o om det blir som förra året blir det HÖJDHOPPNING :D så kuuuul :D
 
Puess
 
Johannaaa, yes I'm back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback