Vill haaa

Fixat stallet, så nu sitter jag hemma och väntar på maten för att sedan dra vidare till Frida o Jenny :)
Här stannar vi inte hemma o tar de lugnt nej ;)
 
Någon som vill donera typ 1 miljon kr så jag kan köpa lite nya grejer? :D
Jag har sagt till min mamma att när jag hittar en stor häst som är precis som en ponny i ridningen, då ska jag ha den, nu har jag hittat den, men har inte tid o pengar till att köpa en till :(

Lite grejer som jag i alla fall vill ha och förhoppningsvis står med på köplistan 2013 ;)
 
Quite Easy född 2001. Hästar säljes
Kolla hästen alltså, kollat filmerna på den, precis som en ponny ska va :)
Valack född 01 e. Quite Easy, mummah
Mamma, kolla bloggen snälla :D
 
¨HALE SOFTSHELL KAVAJ KINGSLAND

Hale Softshell Kavaj Kingsland

Rosa, hade passat perfekt till Ambers outfit, fast hade gärna fått vara ljusrosa men bättre än röd + rosa? :)
2990 kr på charlies/skaras
 
SAMMETS HJÄLM MED BLING JOHN WHITAKER

SAMMETS HJÄLM MED ELLER UTAN BLING JW

Svart strl 55 med eller utan bling tack, behöver definitivt en ny hjälm, så den här står nog på inköpslistan 2013 om det inte kommer någon annan snygg modell, 2599 kr på skaras
 
NACASHY JEANS RIDBYXA ANIMO

NACASHY JEANS RIDBYXA ANIMO

Gärna dessa i strl 34/36, 2599 kr på charlies
 
BIELLA TÄVLINGS TOP ANIMO

BIELLA TÄVLINGS TOP ANIMO

Snygg tävlingströja, skulle va skönt med en ny, strl 36, 1039 kr på charlies
 
CHALET VÄST SPOOKS

CHALET VÄST SPOOKS

Gaaaah, love it, en brun sån här strl s, snälla köp den till mig någon :D
1195 kr på charlies
 
Till Amber nu då, om du ser de här Hilma, så kika på allt, love it :)
 
BENSKYDD POLO SOCIETY 4-PACK  HV POLO

BENSKYDD POLO SOCIETY 4-PACK HV POLO

Dessa till Hv Polo schabraken hade vart sååå mice, helt perfekt, så ett par sånna här i strl cob tack :D
599 kr på Charlies
 
BOOTS VESTAN ROSE GLOBAL

BOOTS VESTAN ROSE GLOBAL

Dessa är så nice, Amber hade vart så söt i dom :D hahah, strl s på dom till Amber :)
239 kr på charlies
 

John Whitaker senskydd Pro

Sånna här bruna hade vart sjukt snygga på Amber, strl Cob från Skaras 895 kr
 

TRÄNS MED MÖNSTERSÖM WORKING COLLECTION DYON

Nut, strl Cob 1099 kr från Skaras
 
GUMMITYGEL WORKING COLLECTION DYON

GUMMITYGEL WORKING COLLECTION DYON

Nut 399 kr från skaras :)
 

Lamicell Kasjmier

Ett sånt här rosa i strl Full, 449 kr på skaras
 
Anima nu då
 
BENSKYDD POLO SOCIETY 4-PACK  HV POLO

BENSKYDD POLO SOCIETY 4-PACK HV POLO

Samma som Amber fast röda i strl Cob, 599 kr från Charlies
 

John Whitaker 5punktsförbygel

Snygg förbygel från Skaras 1499 kr, eftersom jag har fått för mig att sadeln glider bakåt och Anima lätt får skav så vill jag byta ut hennes martingal mot den här förbygeln med fårskinn, snygg osså :)
 

John Whitaker Stud Guard

Behöver sadelgjord med magplatta till Anima, så den här snygga hamnar på inköpslistan till henne, 1899 kr på skaras
 
JIN STIGBYGELJIN STIGBYGEL

JIN STIGBYGEL

Dom här stigbyglarna är så sjukt snygga, köpte ju nyss nya men vill haaa, 1799 kr på charlies

Glen Gordon Zagal lyx

De här schabraket skulle jag gärna vilja ha på Anima, eftersom det är ludd på och hon är ganska känslig i huden
så ett sånt här rött schabrak i strl Full, 499 kr från skaras
 
JW  BOMULLS SCHABRAK

JW BOMULLS SCHABRAK

Ett sånt här fast rött strl Full, har velat ha länge, 399 kr på Skaras
 
Träns Jump Off Revolution

Träns Jump Off Revolution

Snyggt träns, skulle vela ha ett svart men finns tyvärr endast i strl full :(
 
 
//Johanna

Kommentarer
Hilma säger:

Hahah du är ju för söt Johanna!! Då kan jag glädja dej med att hon redan har fått ett dyon träns, fast det är det med platt nosgrimma + dyon tyglarna och ett par bruna veredus skydd som ser ungefär ut som jw skydden ;)

2012-12-28 | 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback