Johanna bloggar!

Har inte haft teckning eller tid så tyvärr blev inlägget försenat men aja, berättar kort om veckan som vart och veckan som kommer!
 
Var hemma från skolan måndagen och sen blev jag dålig på Torsdag kvällen så var bara första lektionerna på fredagen!

Anima då, hon har fått gå verierat i skogen och på banan, på Torsdagen så skulle vi tränat men som sagt blev jag dålig så jag orkade tyvärr inte, sedan på Fredagen kom kiropaktorn och fixade Animas rygg, så nu har hon vilat 2 dagar och skrittat 2 dagar efter det, på onsdag är det bara att rida som vanligt igen!
 
Amber tävlades i Lördags, hon var inte som vanligt och betedde sig väldigt annorlunda, på framhoppningen drog hon mot utgången o så stegrade hon, sen väl inne på banan drog hon sig även där mot utgången och vägrade ut sig, väldigt konstigt då hon i vanliga fall bara brukar göra sitt bästa, för hoppningsvis så var det inget mer än en dålig dag så på onsdag ska hon hopptränas för Björne/Sandra.
 
Veckan som kommer nu då så är det Nationellt prov i Engelska på onsdagen och sedan vårfestival på torsdagen, med hästarna så ska Anima ridas igång på Onsdagen och sedan bara ridas som vanligt, fast tar det lite lugnt nu de första dagarna i alla fall, Amber ska hopptränas på Onsdagen!

Sen blir det GHS för mig på Lördagen, stannar i Göteborg till Söndagen och går på stan innan vi åker hem igen!
 
På Lördagen på GHS ser ni mig tillsammans med Alexandra Gustafsson (Winnetoos nya ägare) och Victoria Tellner samt Victorias mamma, sen så kommer jag gå en del med mina andra AW kompisar på mässan också :)
 
På söndagen så ska vi som sagt gå på stan, jag, Victoria och hennes mamma (o kanske en hemlig person till :))
 
 
Love/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback