Kväll

Hej!! 
Kväll nu då! Johanna har det hänt en sak och orkar verkligen inte gå i genom det just nu!! hon kan förklara det själv tycker jag om hon ens orkar det. Men hon kommer att sova över där inatt så targisk! :/ Men jag är skit trött så jag vet inyte om jag orkar blogga mera måste göra alla del prov idag och i morgon!! asså tills jag kan allt och ska också åka moped igen men nu ute på vägarna asså ute i riktig tarfik!! OMG harregud.. kommer typ inte klara det kommer gå åt skogen.. :-/ #bllööää aja men det ska bli kul ändå.. men när han säger sväng så kommer jag säkret svänga förfort och välta eller något!! 
-
Träningen då: 
Träningen gick jätte bara idag men han var lite seg men inte alls mycket, vi hoppade studs idag och oxer eller två oxrar.. och planka och räkte!! en trillade av idag.. Men sen så gick det på och red i bra tempo och allt, Den ponnyn som en kille rider det är sjukt snygg asså!! verkligen vacker ponny! det är en C-Ponny.. tyvärr skriver inte vad den heter och inte killens namn heller..  
-
Trött eller inte? 
Jag är ganska trött men jag måste göra några av del proven... meeeeeen AAAAA 
Iphone 4/4s eller Iphone 5? 
Jag har en Iphone 4 som suuuuger vill ha en iphone 5 men jag kommer att få finare saker så att jag skriter i en Iphone 5!!! 
-
Vad händer i morgon?
Till sörsjö för sista Praon dag för mig!! Woooppaaa.
-
Skriver mera sedan!! 
Puss 

/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback