Någooot

Ridning? ridning är det roligaste som finns och jag har ridit ungefär 10 år nu! jag började rida när jag var 4 år och jag har haft mål hela tiden, mitt mål är att komma till SM med min ponny som jag har nu men det kommer jag inte hinna men med min nya ponny så om två är så ska jag vara uppe i SM nivåerna.. Men inom ridningen så ska man alltid ha något mål hela tiden vart och hur långt man ska med ridiningen.. 
-
Men idag så har jag provridit idag igen!! :D<3
om ni vill fråga mig mycket så kommentera eller gå in på www.ask.fm/victoriatellner 
så gåååååå in där!! :) 
Kram 
PS jag bloggar mera sedan!! 
följ mig på instagram @victoriatellner_ eller kika mig på kik victoriatellne14 
sååå!!!! :D
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback