Found some old pics on my beauty!

Ängaskogs Anima 2003
Ängaskogs Anima 2006
Ängaskogs Anima och Ängaskogs Embla 2007
Ängaskogs Anima och Caroline Tropp 2010, Gud så mörk hon var
Ängaskogs Anima och Caroline Tropp 2010
Ängaskogs Anima och Caroline Tropp 2011
Ängaskogs Anima och Caroline Tropp 2011
Ängaskogs Anima och Caroline Tropp 2011
Ängaskogs Anima och jag, provridningen 2012
Ängaskogs Anima och jag 2012
 
Har tyvärr ingen bild på mig och Anima från i år men det kommer nog med tiden :)
 
Johannaa

Kommentarer
Jenny Hagenblad säger:

Hej Johanna,

Jag ser att du har använt min bild av Anima på din blog. Det går bra, men jag vill gärna att du skriver ut att det är jag som är fotograf. Dessutom hade det varit trevligt om du hade frågat mig först. Vill du ha bilden i lite bättre upplösning är det bara du hör av dig.

MVH, Jenny Hagenblad

Svar: Okej förlåt
Johanna och Victoria

2013-03-09 | 07:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback