24/1-1

En månad efter julafton och årets första träning med Anima, hon kändes väldigt fin i markarbetet till o börja med, bytta sen från tre delat bett till hacket när vi skulle börja med hoppningen.
Hon kändes rätt lätt o fin men väldigt pigg (ovanligt? Nä)
Vi hoppade mest serier o så på små banor och hindrerna låg runt 60-70 cm nånting eftersom vi jobbar med o bygga upp hästarna och träna tekniken inför tävlingsåret och därför jobbar vi mycket med serier o så.
På första banan kändes hon väldigt fin men hon frustade i varje steg, hahah, jag tror hon har längtat efter hoppningen? Hahah
och på andra banan då så kändes vi lite i obalans men det var väll mest mitt fel och vi avslutade iaf och det kändes som en bra första träning, jag är nöjd med min bebo! :)
Nu längtar jag till våren kommer och jag kan få ordning på min frusna transport, så de går att rida hästarna på rätt sett eftersom de knappt går att trava ute nu, usch o så längtar jag tills jag kommer igång med Amber också så vi kan ha en rolig ute säsong jag o mina fina ponnysar :)

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback