Bästie!<3

Frida Snäcke, du är alltid så kul o vara med och vi hittar alltid på massa sjuka, busiga, roliga grejer, hahah, o sen är vi så himla lika, för om man ser någon person som beter sig konstigt, någon snygg person, konstig person eller konstiga grejer så räcker de med att se varandra i ögonen för att den andra ska fatta, överför tankarna typ o bah, du tänkte på samma sak som jag, eller hur?
Äkta vänskap är du, man kan prata om precis allt med dig, verkligen allt
Jag älskar dig bästa syster <3

Friendship, sisters, loveyou
(är glad att de är just jag som är med på ditt beställda iphone skal, jag sa att du skulle ha din bror o så sa du att du höll på o fixa ett med familjen o sen visar du skalet o där är jag :'))

Johanna


Kommentarer
Frida säger:

Aw, jag älskar dig min underbaring! :) är sjukt glad att just du är min fina vän som man alltid har roligt med! Vi delar på allt, tex glädje, skitsnack :)

2013-01-12 | 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback