Dagens ridpass!

Ja jag red ju ett markarbetes pass i ca 45 minuter, hon kändes väldigt taggad o pigg till en början men lugnade ner sig och kunde jobba på bra sen
Hon är lite svår att få kontakt med o få till arbete men efter en stund fick jag henne att börja jobba på i skritt och trav jätte fint, jobbade lite i galoppen i höger varv vilket är våran starka sida o så när jag gav henne galopp fattning i vänster varv, vilket är våran svaga sida som vi behöver jobba mer med, så blev hon en bitch direkt och kickade mot skänkeln och små stegrade lite, så höll hon på 3-4 gånger o sen gav hon sig och jobbade på jätte fint min lilla stjärna :)
Imorgon taggar vi hoppträning för Björne, taggade till tusen :D

Nu måste jag gå o lägga mig för imorgon blir det skola för lilla mig, godnatt, Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback