Dagens ridpass!

Eftersom det var så blött ute nu när det har regnat en massa så ville jag inte ge mig ut på dom leriga vägarna, därför blev det padocken och eftersom jag inte hade lust att blöta ner min sadel så drog jag på ett regn täcke och red barbacka istället, kan ju säga en sak i alla fall, Anima var sjukt pigg och ville inte stå still en sekund o jag var så sjukt trött så jag ville ta de lugnt men man får ju tyvärr inte alltid sin vilja igenom ;)
Imorgon så hoppas jag vi drar ut i skogen i alla fall, jag får ta bussen hem imorgon, kommer avlida för jag hatar, verkligen HATAR att åka buss, vet inte varför men jag verkligen avskyr det, sen kommer jag dö av hunger också :D
Men jag är bättre än en katt, jag har faktiskt ännu fler liv än dom eftersom jag dör minst 2 ggr om dagen :D
 
Vi hörs puss!
Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback