Funderar på vad jag kan hitta på

Jag antar att det börjar bli läge på att vända tillbaka på dygnet nu eftersom skolan börjar på Tisdag, men går o lägger mig runt 22 i alla fall, så resten av tiden tills de tänkte jag tillbringa vid datorn men det finns ju inget direkt kul att göra :/ Hmm..
 
Morgon dagen i alla fall, blir till att börja med
* Stiger upp vid halv 9
* Äta frukost o dra på mig stall kläderna osv.
* Åker upp till stallet vid halv 10
* Hovslagaren kommer vid 10
* Ut o rida en runda i skogen med Anima
* Drar hem och äter lunch helt forever alone
* Måste ta tag i min matte eftersom jag missade endel innan jul, oups
* Duscha
* Hitta på nånting
* Natti
 
Puss
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback