Godnatt

Varför går jag o lägger mig för sent varje dag? Måste ändras på men har gjort massa med datorn o så
Btw, jag har verkligen skol ångest, total skol ångest vet inte vad jag ska ta mig till, kul att jag har Matte prov imorgon har gjort diagnosen typ förra veckan men lämnade aldrig in den, bra Johanna bra, riktigt stolt över dig!
Aja dagen imorgon ser ut så här i nuläget

8.15-14.50 skola
...........................
Asså jag har absolut inget planerat imorgon, mamma tar Anima så att jag får min typ första riktiga fredag på jag vet inte hur länge men ännu mer ångest för att jag inte har något planerat och jag säkert bara kommer säcka ihop o mögla som en mögelost istället för o göra nånting men aja, Johanna skärp dig, sov så kommer du säkert på nått bra, ja perfekt nu ska jag sova ja,
puss godnatt

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback