Hemma igår, tog de lugnt o ingen bloggning

Mådde lite dåligt igår men ok idag, var iaf hemma o låg i soffan/sängen typ hela dagen, mamma red Anima, duktig hon är, men iaf så hade jag ingen blogglust igår plus ingenting spännande att skriva om :/
Nu ska jag iaf städa mitt rum och sen äta frukost, eller ska jag äta först?, o sen hoppa in i duschen och har vi riktigt tur så vill victorias mamma köra till charlies rean, happiness :D
O isf får jag rida Anima i mörkret men egentligen spelar de ingen roll ju, de går ju nästan bara skritta ändå på de här hemska underlaget :/

Vi hörs sen iaf
Johanna


Kommentarer
Thilda säger:

haha vilken gossig vovve!! :)

Kolla gärna in min blogg, har precis fått hem en dressyrhäst som jag ska få igång nu! Jag bloggar även mycket om musik och har bland annat träffat One Direction :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna och Victoria

2013-01-29 | 21:07:24
Bloggadress: http://thilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback