Nu duschad o taggad inför skola imon

Inte jätte taggad faktiskt eftersom jag har hamnat efter med massor jag måste ta tag i o fixa så jag hänger ikapp, men som de ser ut nu så drar jag till skolan imorgon och försöker kämpa mig igenom hela dagen även om jag har mått lite upp o ner idag, asså nae, nu lämnar vi de här ämnet, hatar att berätta för folk om hur jag mår, blir oftast bara sur om någon frågar :)

Jag skaffade hem ett bett med parerstänger i söndags från Charlies, så idag blev de ett markarbetes pass i padocken, eftersom de var plusgrader var underlaget helt okej, imorgon tar jag de andra bettet för o jämföra vilket som känns best, så markarbetes pass imorgon också, idag var de lite uppmjukning och imorgon blir de kämpigt :) hahah

Godnatt nurå
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback