Ponnyn jag alltid drömde om!

Ja, ända sen jag var kanske 10-11 år så har jag drömt om den här ponnyn, och nu är hon till salu, men tyvärr har jag inte pengar till de och det kan hända att jag blir för stor på henne, även om hon är maxad, jag är på gränsen för stor för Amber vilket är 140 cm i manken :/
 
Ginger Rogers "Ginger"
Sto född 2001
Maxad C-ponny
Tävlar MsvA
Ägs av min tränare Björne Carlsson och rids av Wiktoria Rydin som tävlar för samma klubb som jag
Till salu nu för 220 000 kr eftersom Wiktoria är för gammal för ponny (19 år i år)
 
Jag önskar verkligen att jag kunde köpt henne, men pengarna är inte på min sida ;(
Men till er andra så hittar ni annonsen HÄR hon är guldvärd!
Hopponny!. Hästar säljes
 
Den sista videon är från 2009, men den ända jag hittade på MsvA
 
 
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback