Tjenatjena

Tjena :) Har jätte tråkigt :)  Kompisen har gått hem just nu Men aa ska kolla på film sen, hehehe :D Har sjukt ttåkigt asså jag vet inte när jag kan göra en lång inlägg asså jag vet inte vad jag ska skriva om.. Kom igen kommentera gärna snälla!! Jag Kommer inte på något men aa!! -.- men jag kanske kan berätta lite vad som hände idag!!!

-

Vi kom till skolan och bytte buss och åkte till Hestar och jag åkte med Camille,Hannah och Felicia men aa det åkte ifrån mig bara och dissade mig. Och så åkte jag med en annan ist och sen efter en stund så åkte jag med några andra tjejer som jag åkte hela tiden!! så det gick as bra och det var jätte roligt asså :)♥

-

s¨å det var lite som jag gjorde idag och sen dess så har jag bara chillat hemma mamma vill att jag ska damsuga men aja borde nog ni asså, jag är så seg asså..  

-

ska bytta om till mjukisar nu!!

Puss♥  / Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback