Vill du bli lika stor som Nellie Berntsson?

Asså jag vet inte! skulle vara rätt coolt att akka vet vem man är och så.. men att någon hittar nummret och är jobbig hela tiden och måste hela tiden byta nummer ! asså sånt vet jag inte men det skulle vara kul att vara lika stor som henne eller kissie.. men kissie är mer stor via mode och sånt där medan Nellie är stot via häst världen! häst världen skulle jag nog mest vilja vara känd !! kanske också sådär mode och sånt också så att måmga känner igen mig eller aa!! 
-
Jag bloggar och försöker bli stor men när man är kanske 10000000000000 som bloggare och är inte lika stor som henne så är det ganska svårt att bli en jätte stor bloggare!! asså man ska väl blogga om bra saker och vad man tycker om att blogga.. jag hat ju haft blogg tråkigt och inte haft något att blogga om så är det rätt svårt att skriva och därför har bloggen ståt lite.. men jag ska försöka blogga så mycket jag kan!! får väl se hur jag gör och sånt!! hoppas några i fårn stockholm läser denna bloggen! Jag ska på grönan nu på FREDAG kväll typ vid 18:00 eller vid 19:00 ;) hoppas ni kommer att träffa mig då! :) jag är ju inte direkt känd på det sättet att alla känner igen vem jag är och sånt men skulle vart kul ändå!! ;) Jag är la känd att jag har ponnysar och placeringar via tävlingar ;) 
-
Min lilla prins<3 You are my princ love you darling<3
-
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback