Big wants 2013!

NIMO RIDBYXA ANIMO
Dessa rosa Animo Nimo ridbyxorna, sjukt fina. Finns för 1749 kr på Skaras
Dessa superläkra Animo Nashville, verkligen riktigt fina. Finns för 2149kr på Skaras
Detta JW schabraket har jag velat ha huuuur länge som helst, 2013 ska de bli mitt. finns på Skaras/Charlies för 399 kr
http://www.skarahastsport.se/bilder/freejumpstiglader.jpg
Freejump stigläder, skulle iaf vilja prova dessa och se om det ger en extra bra kontakt som dem skriver, finns på Skaras för 1150 kr
GUMMITYGEL WORKING COLLECTION DYON
Vill ha dessa dyon tyglar, vill ha gummi tyglar då jag trivs bättre med de, man får bättre grepp (enligt mig) osv. o sen är mina jag har nu väldigt slitna, finns på Charlies för 369 kr
CARBON GEL VENTO FRAMSKYDD VERDUSCARBON GEL VENTO BAKSKYDD VERDUSCARBON GEL VENTO BAKSKYDD VERDUS
Dessa veredus Carbon Gel Vento, så himla fina, ni hittar dem på Charlies, fram: 1499kr och bak: 1299kr dyra men väldigt fina och ger bra ventilation
BOOTS HÖGBLANKA HORSE GUARD
Dessa rosa boots skulle jag vilja ha till sommarens terräng träningar, finns på Charlies för 149kr
EDINGBURGH SCHABRAK HV POLO
Cerise schabrak från HVpolo, finns på charlies för 599kr

Johannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback