Bläää

Hejsan! 

Hade inget att göra så jag tänkte bara lägga ett inlägg just nu.. Hmm.. I morgon så är det Skola, Vi hae typ Cp lektioner som vanligt.. tralalala!! ^^ men asså skolan suuuger ju jätte mycket.. men vill til skolan liksom? typ alla Pluggnördar! men men ändå det är sååååååå tråkigt i skoolan man gör ingenting än att gå på lektioer och gå runt i koridoren bara.. Bläääää..Asså seriöst jag vil ha sommarlov ska det inte bli någon sommar eller?! O.o men hallå.. fuck me life.. Asså detta är mina Normala inlägg om skolan att den är tråkigt... men ja asså herregud låt mig klaga på skolan.. -.-' snäääälllaaa skolan SLUTAAA nån gång asså.... Ö.ö 
Men i nästa inlägg kommer några video
 
-
Puss
/ Victoria

Kommentarer
Anonymous user säger:

Bra "engelska"...

Svar: Jaha och? sluta kommentera med Aonym! SÅ barnsligt är det!!
Johanna och Victoria

2013-03-24 | 23:13:45
Bloggadress: http://www.hurr-durr.net
Isabell Caramella säger:

Om alla slutade skolan och gjorde som de ville för att det är tråkigt skulle nt världen fungera! Så barnsligt är det!!

Svar: Håll Käften på dig!!!!
Johanna och Victoria

2013-03-25 | 17:47:11
JohannnaVictoria säger:

Bästa bloggen ever!!

Svar: Ja :)
Johanna och Victoria

2013-03-30 | 15:49:47
Bloggadress: http://johannaavictoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback