God morgon!

Hejsansvejsan! 
-
Skola om två timmar ungefär och jag gick upp lite tidigare för att få sitta vid datorn en stund ;)♥ Men nu så är jag här japp!! Jag har plattat håret och sminkat mig så jag är helt klar! tvättat mig och klätt mig så man är redo för skolan.. tråkigt.. men aja! spela roll nu  för det 'är redan försent att säga att man är "Sjuk"  Seriöst jag pallar inte med skolan, men i vilket fall så är det inte ens roligt där och man vill ju vara sjuk ju för att slippa skolan men inte alla sina kompisar. defenetvi inte två killar som man gillar direkt.. men jag vad ska man säga.. Första lektionen så har vi HTT men lärare eller rätta sagt med hanledarna.. Sen så taggar man om till Engelska som är det sämsta och tråkigaste ämnet i skolan. sen Teknik som jag inte har övat direkt på som vi ska ha redovisning på plus att jag kom på det nu, helveta lite panik där ja.. Sen så har vi lunch och sen matte efter det Fysik och Språk.. tagga skoldagen helvete.. blääää fy.. palla med skolan och ha sådana lektioner... =/ hjälp mig vad kan jag göra och inte ha så tråkig skoldag? snälla. men aa detta va lite skräp inlägg kommer la väl video som jag lovade igår men jag hittade ingen Direkt bra video med vighet men aa för la se om jag läger ut någon just nu?! 
-
Men i vilket fall ha det bra så hörs vi senare hoppas jag!! 
/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback