Grevagårdens RF

Yes, nu ska jag plocka ihop de sista grejerna här hemma, annars allt fixat, o sen ska jag gå o lägga mig
Imorgon ska jag upp 04.15 eller, jag ligger och drar mig i en kvart så 04.30, så går jag och mamma upp och äter frukost på med MYCKET kläder, det är rätt kallt i Greva, hahah av egen erfarenhet :)
Ner till stallet 05.00 och fixa färdigt min ponny, på med täcken och skydd, packa in allt i transporten och sen 2,5 timmar bil, wiiiih, hehe
Beräknar vara i Greva strax innan 9 så har jag rätt gott om tid på mig innan jag ska rida, jag hoppar klass 2 vilket är en LB (100cm) och klass 4 som är en LB+ (105cm) lång paus emellan klasserna då de är en paus mellan klass 2 och 3 (GP-kval) och sen kolla hela klass 3 så de ska bli roligt :)
Jag och Anima är taggade till tusen och imorgon ska vi fixa de alltså, om vi gör fina rundor imorgon så åker vi till Ljungby 5/4 och om inte så får vi se hur det blir med det :)
Men nu bara måste jag sova puss på er, kommer försöka blogga från Greva imorgon annars kommer Victoria iaf vara updaterad :)
 
Saknar sommaren, dö snö, dö D; hahahah vacker bild btw ;D
 
Johannaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback