Harry Potter

Elevhemmen:

1. Gryffindor
2. Slytherin
3. Hufflepuff
4. Ravenclaw
 
Låtar ifrån Harry Potter♥ 
-
 
-
Varför jag gillar Harry Potter? 
det var en Kompis som gillar också harry potter plus att han gjorde så att jag började gillar Harry Potter och det har bara växt och växt fram att jag verkligen gillar Harry Potter ;) 
-
Lite bilder ifrån Harry Potter♥ 
-
 
 
Alla dessa är med i Gryffindor♥ 
Det kommer mera senar med harry potter♥ Just nu så läser jag den första boken! xD♥ Has bra kan jag lungt säga!! 
#Love#Harry#Potter#♥ 
Har nästan alla! det saknas än och det är den allra första harry potter Filmen! 
#Harry#Potter#Och#De#Vises#Sten
jag ska önska mig den i sommar♥ ;) 
Plus jag önskar mig Harry Potter skal!!♥♥ 
♥ Love♥ 
Och Hogwarts Expressen♥ 5972♥ 
Puss kommer mera sedan!! 
/ Victoria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback