Love my pets♥

The horse♥ 

Det ända i mitt hjärta är djur jag älskar jag älskar sjukt mycket våra djur hemma.♥ Det är ALLT Och det finns här när jag behöver det om det har hänt något, för dom säger inget, Det känns verkligen att det lyssnar på vad man säger och att det förstår exakt vad som har hänt.♥ När man är ledsen så kommer det alltid till en och tröstar en, Det är så sjukt underbart att ha djur hemma♥ Och min aldra bästa är min sjukt underbara ponny Pamir♥  Jag skulle inte vet vad jag skulle gjort utom honom för att han är den bästa ponnyn jag har haft i min tid. Snart är det dags att sälja min alra bästa ponny♥ jag kommer att sakna honom sjukt mycket när jag har sålt honom, han ska komma till en jätte bra familj som tar verkligen hand om honom och att det ska va deras bebis nästan!!♥ 
-
The hollydays♥

Seriöst jag vill verkligen åka utomlands just nu känner jag!♥ Vill verkligen inte vara i detta kala Sverige..♥ Jag och Johanna håller på att käna in pengar till en rest till USA bara för oss två ♥ fatta vad nice att vi kanske åker snart till USA eller vet inte när det blir men ändå!! Vi har inte pratat med våra föräldrar än men vi ska göra det iaf!♥
-
I will have summer now♥

Jag vill verkligen att det ska vara sommar nu och sommar lov snälla gör så att det går fort till LOVET!!♥ 
 
Puss o Kram 
/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback