Nej jag är inte död!

Hahah, har inte kunnat logga in på blogg.se appen och därav inte kunnat blogga men nu har jag äntligen en dator framför mig :)
Hade en sjukt dålig kväll igår somnade i tårar och vaknade i tårar, men det är bara att bita ihop och kämpa, kämpa är det ända rätta man kan göra, kämpa och göra det bästa av situationen!
Jag missade första timmen, matte men sen körde min mormor mig till skolan och jag kämpade mig från tårarna första lektionen och sen klarade jag mig bra resten av dagen :)
 
Så till alla er som tycker ni har världens sämsta liv, ryck upp dig, kolla runt om kring dig, alla går igenom sånna perioder, alla mår dåligt ibland, vissa tar det sämre än andra, men ryck upp dig och kämpa :)
Kan jag så kan du också :)
 
Johannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback