Resultat från dagen!

Jag var somsagt iväg med Amber i Västervik, det var min och Ambers första tävling i år samt första omgången i Division 1!
 
Förklassen:
Jätte fin på framhoppningen bortsätt från att jag kom jätte konstigt när jag skulle rida en omhoppningssväng men aja, tog om den, kom lika dåligt men de gick bra ändå
Inne på banan var hon inte ett dugg tittig, hoppade lite stort på vissa språng, dubbelnolla och en 5e placering, super nöjd!
 
Lagklassen:
Kom fel på räcket första gången, slog sig lite och då råkade jag ta lite för mycket i henne och då stegrade hon rakt upp, hahah, men så kan det gå, sen var hon jätte fin i alla fall!
Inne på banan, var hon fin och tog ett par stora språng där också, men kom runt på noll fel!
Laget kom till omhoppning, jag fick inte med mig Amber på svängen till 4an så ett stopp och råkade välta ner överbommen, 6 tidstillägg plus att dommmartornet inte stoppade tiden medan funktionärerna plockade upp hindret, jag red på väldigt bra annars och med 6 tillägg så skulle jag absolut inte få 5 tidsfel, helt omöjligt!
Jag tycker det känns väldigt tråkigt att det blev så men annars är jag nöjd!
Laget slutade på 0+17 fel (skulle vart 0+12)
 
Finaste♥
 
Johannaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback