Svar på egna fråger

Vem röstade du på i melodifestivalen? jag röstade på Anton Ewald självklart och Ulrik Munther! ;)
Vem vill du ska vinna nu på Lördag? Anton Ewald! ring och rösta på han!!!! 
Är du tillsammans med någon? Nepp! men jag gillar en i 8D näms inga namn!! 
Vem vill du bli ihop med? en kille i 8D helst eller än i 7A men jag nämner inget namn!! 
Vad är du trött på? Att sådan människor tror att det är bra på vis grej fast är inte det... 
vad hatar du just nu? Att skola är nästa vecka...
När är din första tävling? Nu på Söndag i Grevagården utanför skövde! KOM OCH KOLLA VET JAG!! ;) 
Okej där var lite fråger.. 
/ Vickan
 

Kommentarer
frida säger:

sv: tack så mycket! :) jag var på kanarieöarna!

Svar: Va det härligt? :)
Johanna och Victoria

2013-03-05 | 11:17:59
Bloggadress: http://bengtssonf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback