Vad händer idag?

Tjena!! 
-

Hmm jag vet inte vad som händer idag men jag tror att jag ska städa hela rumet och fixa städa, ta bort alla saker som jag inte behöver nu på våren kanska ta fram lite mer våraktiga saker!! helt enkelt VÅR STÄÄÄÄDA blir det idag i mitt rum och beställa en ny väska till mig och lite mer kläder ;) Och bestämma vilken ponny vi ska köpa, jag har provridet 4 ponnysar inte mycket men det långa sträkor man måste åka ibland!!! ;) men nu så gäller det att blogga mycket idag och att jag ska städa, jag har för mig att mamma ska ta Pamir idag och skritta han eller bara leda han en sväng tror jag! min lilla älskling! han är den bästa ponnysen jag har haft i mitt LIV även om jag köper en ny ponny så kommer han alltid att finnas i mitt hjärt och att han var den bästa ponnyn jag har HAFT!!!!!!!♥ 
-
Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite musik sen, men det blir sen efter jag har städat upp kläderna!!! ;) 
-
Puss&Kram
-
Victoria!♥
-
Miss summer♥

Kommentarer
Michelle säger:

Vad fin blogg du har!

2013-03-10 | 11:58:58
Bloggadress: http://michaanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback