Hur är jag i mot kompisar i skolan och hemma?

Ja jag är snäll i mot kompisar! men om någon kaxar så kaxar jag tillbaka och kan vara arg minst 3 dagar åt det!! kan typ skriva på sms såhär "Fan, vad dålig du är på att rida" asså något så att den blir sårad eller något! asså det hände en sak häromdagen! på skype! några skrev "JA,dar åt helvete" då så blev jag både arg och ledsen och då skrev jag! "Eller med den du är kär i" där kom en hemlis som en kompis sa till mig! så en del hemlisar kommer ut ur mig om någon sårar mig och sånt!! men annars så är jag sen! hjälper många! tycker att allt är kul typ inte om någon gör ila sig som förksöker jag alltid hjälpa den personen! <3 jag gillar mina vänner! dem hjälper mig också om det har hänt något eller om någon är elak i mot mig.. jag är alltid jätte blyg när jag ska lära känna nya kompisar, vågar inte prata eller något! sitter väl med mobilen.. gör det bätter? Vad fan tänker jag med?? Herre gud säg något? vad ska jag säga??? Då sitter men väl där i 10 minuter och säger inget.. 
-
Kanske någon som känner till? 
-
Hemma är jag väldigt snäll och frågar vad den eller det vill göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback