Hur är jag i skolan?

Jag är en tjej som gillar att ha kul! asså jag är inte direkt blyg bara om jag är ensam med någon som jag inte känner direkt eller med några andra i skolan på Elevens val .. asså ifrån andra klasser som jag inte umgås med direkt så är jag mer tyst av mig!! Men när jag är med två andra i min klass så är jag glad, spralig tjej som kollar på en kille jämt! ^^asså jag är mer än skratt tjej som alltid händer det saker!! 
-
I morgon så kommer det hända roliga saker som alltid asså varje dag!! :D<3 Seriöst jag börja gilla skolan asså det bero på vad det är för roliga saker och det..  men nu så blir det plugg som gäller! eller vad säger ni andra? pluggar andra ?? 
-
Fett tråkigt med äckliga plugg.. 
Puss
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback