Måndag

Hej! 
-
Skola idag då!! palla skolan asså.. det där sidorna som jag har sett på instagram om Nellie Berntsson och två andra tjej som är gulliga deras kompis har skrivit att hennes mål är att DÖD dem två bara för det dissade henne när det va.. men seriöst unge låt dem va, jag skulle tro att hon var elak i mot de två tjejerna och dissar henne självklart gör man ju det.. Har väl hänt i min gamla skola där jag gick att någon var dum och så gick alla andra iväg i från den personen men sår är det inte längre! Nu så såg jag på insta att det fanns en sida som hette @hoppaelvira men så tur var så är den borta nu!! och så finns det en annan sida om henne @hoppaelvira2 såg att den "@hoppaelvira2 också är bort!!  hur dum i huvudet kan man vara!?!? o.O Varför det står Hoppaelvira är nog menat att hon ska hoppa framför tåget eller något sånt och hon har också blivit kallad "HORA" hur dum är man inte! tycker faan synd som såna som hamnar i sådan här lägen hela tiden!! FUCK YOU skaffa ett LIV!! säger jag till er som har sånt på instagram konto om andra tjejer/killar att man hatar dem!!
-
Detta var också lite som talar ut!! jag blir så arg och ledsen på samma gång liksom att man ens överhuvud taget kan våga göra sån sida men man blir även anmäld!!!
-
Hejdå ses sen! 
kommer kanske något inlägg under dagen bero på om jag har internet! 
Kram 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback