Morsdag

Johanna här igen, jag är väldigt förkyld så jag har bara tagit en lugn dag idag och kollat på Remember Me.
Det är ju morsdag idag, mamma är sjuk så jag kände inte för att fixa frukost på sängen till henne som planerat för antagligen har hon inte så god aptit, har inte köpt något heller men aja, jag ska i alla fall snart åka till min mormor och umgås med släkten och sedan sova där tills imorgon.
Asså jag måste bara säga att de här är en av de få söndagar som jag inte har söndags ångest inför skolan imorgon eftersom jag faktiskt vill ha skola imorgon för att jag längtar så mycket till på tisdag. :)
På tisdag så åker jag och mamma iväg för en heldag i Jönköping, vi börjar med shopping, sen sjukhuset för återbesök, sen lunch och så hem. :)
 
Vi ses hörni, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback