Söndag Kväll

Hejhej! 
-

Är man redo inför skolan i morgon? japp det är jag! ;)<3 Ska bli jätte kul i morgon.. :) Asså kanske inte med lektionerna dem är ju sååååå tråkiga men kompisar och rasterna är fett kul asså!! umgås med två i från klassen, (tjejer) och är med andra killar också! ;) Jag är väl sådär tagga i morgon! dem två jag umgås mest med ska följa med mig hem i morgon! TAGGA. Jag är ganska trött, jag tänkte duscha och sånt och plugga en stund till och packa skolväskan och gympaväska och göra kväll!! ska bli rätt skönt att få gå och lägga sig snart! ungefär om 2 timmar så ska jag gå och lägga mig!! :D<3 ska bli så gött asså ;D<3 
-
Det kommer ett inlägg sen hur jag är mot kompisar och det i skolan! det andra inlägget sög asså!! :P 
-
-
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback