Trött

Heeejsaaan!

Hemma och ska till Shujanna idag när mamma kommer hem.. Blir mest bara trim idag med henne inget annat tror jag!! sjukt trött också.. Mår sämst just nu, Fan mitt liv.. -.-' men ska gå och lägga mig rätt tidigt i morgn har ridlektion för en i morgon med Shujanna!! aa det är typ min dag i morgon, få se vad man gör på kvällen. ingen film kväll vet jag.. får se hur jag gör palla verklligen inte parat om det nu.. Längtar jätte mycket till Shujanna girl :) my baby girl :)<3 blir markarbete idag skulle jag tro! ;) Skolan var helt okej idag faktisk bara lite små trött :P men annars är det bra tack!! Haft elevens val också! ;) det gick bra gjorde ett prov idag också på första elevens val timmen och sen så var det engelska som jag hade alla över hela skolan har olika en del har öland en del har so en del har engelska som jag! alla har olika ;) men ikväll blir det mest bara chill och kanske lite plugg också bero på om jag orkar det ens... men aa detta var lite om dem har två närmsta dagarna! :) 
-
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback