Varför började ni blogga?

Asså jag vet inte varför men vi hade väl lust att blogga och skriva vad vi har gjort under dagen! men nu så skriver vi inte lika mycket. Varför inte det? Asså vi har väl tappat lusten på bloggningen, men nån gång kommer vi nog sluta blogga men jag vet inte när direkt!! Tanke var att börja blogga va att bli känd men nä det har vi inte blivit för attt båda vi skriver så korta inlägg om något.. men ne nu så ska vi ta igen det!! hoppas jag iaf!! ;) men vi får se lite hur allt blir och så.. Jag kommer inte på vad man ska skriva! asså om man skriver om skolan så blir det bara så här: 
Tja, idag har jag vart i skolan och det var okej.. 
-
seriöst för kort.. 
/ Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback